Συνηθισμένες ερωτήσεις
Πως θα βρω ένα προϊόν και το κατάστημα που το έχει;
Α) Από το αρχικό μενού πατάτε το κουμπί «προϊόντα». Κάνοντας κλικ πάνω στην κατηγορία ή υποκατηγορία μπορείτε να δείτε τα καταστήματα που έχουν τα αντίστοιχα είδη που επιθυμείτε και κατόπιν να περιηγηθείτε και να βρείτε το προϊόν της επιθυμίας σας.
Β) Από το αρχικό μενού πατάτε το κουμπί «καταστήματα» ή από το εικονίδιο «δείτε όλα τα καταστήματα» που βρίσκεται στο μέσο της αρχικής σελίδας. Θα εμφανιστούν όλα τα καταστήματα που διαθέτουν τα προιόντα τους στο vergina-market και επιλέγετε το κατάστημα της αρεσκείας σας.
Τι μπορώ να δω σε κάθε κατάστημα;
Κάνοντας κλικ σε οποιαδήποτε κατάστημα μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα του.
Εκεί μπορείτε να δείτε τα στοιχεία του (διεύθυνση, τηλέφωνα, φαξ, mail κλπ)
Τις κατηγορίες και υποκατηγορίες προιόντων που έχει το κατάστημα.
Τα πιό πρόσφατα προιόντα του, καθώς και
Τις προσφορές που πιθανόν να έχει.
Τα καταστήματα λιανικής, σε όλη την Ελλάδα, που διαθέτουν τα προϊόντα του
Πως μπορώ να κάνω αγορές;
Η διαδικασία αγοράς στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι πολύ εύκολη.
Πλοηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας προκειμένου να βρείτε αυτό που ψάχνετε. Όταν εντοπίσετε το προϊόν που θέλετε κάνετε κλικ πάνω στη φωτογραφία του. Στην περιγραφή του μπορείτε να διαβάσετε τις λεπτομέρειες που το αφορούν. Πατήστε το κουμπί "ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ" το οποίο βρίσκεται δίπλα από κάθε προϊόν και συνεχίστε τις αγορές σας μέχρι να τις ολοκληρώσετε. Όταν τελειώσετε στη γραμμή μενού πατάτε το «Σύνολο» Στη φόρμα που εμφανίζεται, στο πλαίσιο «Παραλλαγές προϊόντων» μπορείτε να γράψετε όποιες λεπτομέρειες ή ιδιαιτερότητες χρειάζεστε για την παραγγελία σας. Όταν τελειώσετε, πατάτε «Ολοκλήρωση»
Μπορείτε να κάνετε αγορές από πολλά καταστήματα σε μία παραγγελία.
Παίρνετε χωριστούς λογαριασμούς από το κάθε κατάστημα.
Με την υποβολή της παραγγελίας, ο πωλητής ή οι πωλητές θα επικοινωνήσουν μαζί σας για περαιτέρω συνεννόηση
Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής και αποστολής;
Για τον τρόπο πληρωμής και αποστολής θα συνεννοηθείτε τηλεφωνικά ή με mail με το κάθε κατάστημα χωριστά.
Πως ξέρω ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε με επιτυχία;
Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα λάβετε αυτόματα ένα email, το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε. Το παραπάνω επιβεβαιώνει ότι ολοκληρώσατε σωστά την παραγγελία σας και ότι έχει φθάσει στο αντίστοιχο κατάστημα.
Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Για να ακυρώσετε μία παραγγελία αρκεί να πατήσετε το Χ στο πλαίσιο της ποσότητας του κάθε προιόντος και αυτό θα αφαιρεθεί από τη λίστα σας.
Πως θα ανοίξω λογαριασμό;
Για να ανοίξετε λογαριασμό θα κάνετε εγγραφή στο κύριο μενού ή στο εικονίδιο που βρίσκεται στο μέσο της αρχικής σελίδας «Αίτηση εγγραφής» συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στη φόρμα. Αν είστε έμπορος θα πρέπει να συμπληρώσετε και τα ειδικά πεδία. Με την επιτυχή δημιουργία θα σας σταλεί ένα email με ένα link ενεργοποίησης, το οποίο θα ακολουθήσετε για να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας.